Korzyści i przykłady marketingu treści

Prowadzisz firmową stronę www i chcesz, aby Twoja marka zyskała profesjonalny wizerunek i zawsze wzbudzała pozytywne emocje? Takie korzyści osiągniesz, stawiając na content marketing. Obecnie jest on bardzo istotnym elementem każdej internetowej kampanii reklamowej i podstawą przy pozycjonowaniu witryny. Obejmuje m.in. publikację wysokiej jakości treści w obrębie serwisu, jak i różnego rodzaju artykułów sponsorowanych z odnośnikami do promowanej witryny. Przygotowywaniem takich tekstów powinni zajmować się doświadczeni Copywriterzy. Istotne jest bowiem połączenie dużej wartości merytorycznej z podstawowymi zasadami SEO, mającymi bezpośredni wpływ na podnoszenie pozycji domeny w rankingu Google.

Przykłady content marketingu

Artykuły sponsorowane w postaci np. tutoriali, recenzji czy specjalistycznych wpisów blogowych to jedynie część treści, jakie obejmuje content marketing. Przykłady innych form takiej promocji, to m.in.:

  • mailing - najlepiej w formie przydatnych użytkownikowi newsletterów,
  • case study publikowane na firmowej stronie - w ciekawy sposób opisuje np. problem, z którym firma się mierzyła i sposób jego rozwiązania,
  • infografiki - prezentacje graficzne, często wykorzystywane w mediach społecznościowych,
  • webinary - zyskujące na popularności szkolenia online.

Korzyści z content marketingu

Oczywiście przykładów form, jakie może przyjmować content marketing jest dużo więcej, ale najważniejsze jest to, że zawsze przynosi on wiele korzyści. Do najważniejszych należy zaliczyć:

  • polepszenie wizerunku firmy,
  • możliwość pozyskania wielu wartościowych linków,
  • wsparcie procesu pozycjonowania, a więc poprawa widoczności strony w Google,
  • zwiększenie wskaźnika konwersji i tym samym np. zysków ze sprzedaży,
  • większa skuteczność promocji w porównaniu do klasycznych reklam w formie tekstowej czy graficznej.

Jeśli więc chcesz skutecznie wypromować swoją firmę w Internecie, koniecznie zadbaj o wysokiej jakości treści. Aby w pełni wykorzystać potencjał content marketingu oraz osiągnąć powyższe korzyści, zleć jego realizację specjalistom i zacznij budować pozytywny wizerunek marki!

Korzyści i przykłady marketingu treści