Zwiększenie zasięgów strony www wymaga m.in. zrealizowania szeroko zakrojonego procesu pozycjonowania. Składa się na niego wiele działań, w tym przygotowanie wysokiej jakości treści. To tzw. SEO content marketing, który ma wpływ m.in. na wzrost wskaźnika konwersji oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki. Sprawdź już teraz, co to jest, na czym polega i jakie narzędzia wykorzystuje!
Aby odpowiedzieć na pytanie, na czym polega content marketing, warto wcześniej wyjaśnić, co to jest. To odrębny rodzaj strategii reklamowej, która skupia się na tworzeniu wysokiej jakości tekstów. Mogą to być m.in. opisy produktów, wpisy blogowe, czy teksty ofertowe.
Podstawowym celem takiej promocji jest więc publikacja treści, przede wszystkim na promowanej stronie, ale także zewnętrznych serwisach www. Bardzo istotne jest to, aby teksty były zarówno atrakcyjne dla użytkownika, jak i zgodne z zasadami SEO.
Przygotowywane teksty powinny być m.in. odpowiednio nasycone frazami kluczowymi. Jednak najważniejsze jest to, aby były wartościowe dla użytkowników. Oznacza to konieczność określenia profilu klienta, do czego wykorzystuje się różne narzędzia analityczne. Ponieważ content marketing może przybierać różną formę, np. kontekstową, mailingową czy interaktywną, stosuje się dodatkowe programy ułatwiające przygotowanie tych materiałów.
Nie bez powodu content marketing jest częścią procesu pozycjonowania. Profesjonalnie zrealizowany stanowi istotne wsparcie dla działań związanych z SEO. Wysokiej jakości treść wpływa na pozytywny odbiór strony i budowanie profesjonalnego wizerunku marki.
Wiesz już, co to jest i na czym polega content marketing, ale dlaczego warto na niego postawić? Do najważniejszych korzyści należy zaliczyć:
Jeśli jesteś zainteresowany marketingiem treści, zgłoś się do nas. Stosujemy najlepsze narzędzia, a za przygotowanie zgodnych z zasadami SEO tekstów odpowiedzialni są doświadczeni Copywriterzy.